Terug/Home/Webwinkel ramsj.nl /Non-Fictie/Economie & politiek/Het einde van online winkelen
Wijnand Jongen
Het einde van online winkelen
De toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is
Oorspronkelijke prijs was: € 24,99.€ 9,90Huidige prijs is: € 9,90.
De Retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet 24 uur per dag verbonden zijn. ‘Het einde van online winkelen’ markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personaliseren en digitaliseren naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van voorbeelden een overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen.