Terug/Home/Webwinkel ramsj.nl /Non-Fictie/Economie & politiek/A Higher Loyalty
James Comey
A Higher Loyalty
Truth, Lies and Leadership
€ 20,00 Oorspronkelijke prijs was: € 20,00.€ 9,90Huidige prijs is: € 9,90.
ISBN: 9781529000825. Bindwijze: geb Taal: EN Uitgever: Pan MacMillan Auteur: James Comey Paginas: 289 Categorieën: Economie & politiek, Non-Fictie.
In ‘A Higher Loyalty’ former FBI director James Comey shares his never-before-told experiences from some of the highest-stakes situations of his career in the past two decades of American government, exploring what good, ethical leadership looks like, and how it drives sound decisions. His journey provides an unprecedented entry into the corridors of power, and a remarkable lesson in what makes an effective leader.
Gerelateerde producten
kunst
Liza Kondrevich
Facechart
For English see below. - 'Facechart' is een krachtige Engelstalig hulpmiddel dat door professionele make-upartiesten wordt gebruikt om technieken te trainen en op te doen, ontworpen looks te plannen en vaardigheden te demonstreren met behulp van cosmetica en gezichtssjablonen op papier. Door te oefenen met makeup op papier leer je perfect blenden, train je je handvastheid (voor strakke lijnen) en vergroot je je creative inzicht. 'Facechart' is een volledige cursus. Leer wat licht en schaduw voor invloed hebben, en wat de kracht is van het gebruik van kleuren theorie, waar een volledig hoofdstuk aan gewijd is. Leer welke producten je nodig hebt, en alle technieken, om realistische face charts te maken. Er is een overvloed aan stap-voor-stap begeleiding om fantastische makeup looks te ontwerpen. Liza Kondrevich, de autoriteit op het gebied van tekenen met make-up en ontwerper van makeup en facechart templates voor grote merken (o.a. l'Oreal, NYX Cosmetics, Makeup by Mario). - 'Facechart' is an ultimate, powerfully effective guide used by professional makeup artists to train and learn techniques, plan designed looks, and demonstrate skills using cosmetics and facial stencils on paper. By practicing with make-up on paper you will learn to blend perfectly, train your hand strength (for straight lines) and increase your creative insight. 'Facechart' is a complete course. Learn how light and shadow affect you, and the power of using color theory, which has an entire chapter devoted to it. Learn what products you need, and all the techniques, to create realistic face charts. There is an abundance of step-by-step guidance to design fantastic makeup looks. Liza Kondrevich, the authority on drawing with makeup and designer of makeup and facechart templates for major brands (including l'Oreal, NYX Cosmetics, Makeup by Mario). WOOgeb - 361 blz
non-fictie
Xavier van Leeuwe
The Human Touch
Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel, two young media executives, knew their organization faced epic change ? or a swift collapse. They deftly applied smart data and technology, but the quantum leap lay elsewhere: in the connections between people, within and beyond their companies. Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel describe their journey in 'The Human Touch', as adventurers and raconteurs, dreamers and learners. How they and their teams ventured to greater heights, and built robust client relationships. In 'The Human Touch', they share the experiences they gathered, the insights gained, the inspiration found in literature and the tools they mastered. 'A brilliant, practical manual on how to cope with disruption, based on culture and being human'. Business Contactpap - 192 blz
non-fictie
Robert Kolenik
Kolenik
Kolenik is conquering the international world of design with his Eco-Chic style, and is famous for designing the Amsterdam Fletcher Hotel. Kolenik's style can be defined by the delicate, tasteful and surprising mix of natural and luxurious materials, resulting in a unique design. Together with a group of dedicated architects and designers, Kolenik is responsible for a variety of projects, corporate and private, product design and a furniture line. This book shows his top projects and vision on design. With his inspiring work, Kolenik has created a new vision on design. Terrageb - 196 blz
non-fictie
Kilts
Stilstaan bij besluitvaardigheid
Er wordt veel bewondering geuit voor gut feeling en toppers die onder hoge druk adrenaline gedreven split second salomonsoordelen kunnen vellen. "Lijkt nergens op!" betoogt psycholoog en hoogleraar Marc Buelens in zijn boek 'Grootmeester in Beslissen' en in het daarop volgende gesprek. Hij wordt daarin bijgetreden door het goed dozijn andere deskundigen die op deze cd hun zeg krijgen. Het nemen van optimale beslissingen is een uitgebreid proces waarvan de stappen rigoureus toegepast moeten worden. Elke concessie aan tijdsdruk of een van de andere factoren heeft een destructieve invloed op de kwaliteit van het genomen besluit. Wij nodigen u dan ook uit tot de weloverwogen beslissing om tijdens het beluisteren van deze cd, even stil te staan bij uw besluitvaardigheden. Focus, alleen dat doen wat echt belangrijk is. Dat is de belangrijkste succesfactor voor managers volgens James M. Klits. In 'Doing What Matters: How to Get Results That Makes Difference', het eerste boek dat we voor u hebben samengevat, geeft de schrijver tips en methoden om die gerichtheid te bereiken. In 'The Harvard Business Review; on making Smarter Decisions' geven diverse auteurs een beeld van een breed spectrum van effectieve besluitvormingstechnieken en -processen. De acht bijdragen gaan ervan uit dat een organisatie stilstaat als er geen besluiten genomen worden, en dat die besluiten de richting bepalen waarin de organisatie zich ontwikkelt. In hun boek 'Grootmeester in beslissen' kijken Marc Buelens en Herman van den Broeck nauwkeurig naar het beslissingsproces. Door een goed proces van besluitvorming wordt het toevalselement teruggebracht en kunnen ook in moeilijke omstandigheden zoals onder tijdsdruk en in groepen goede beslissingen genomen worden. Next! Digest 2007 nr.6 Speaking Matters (NL) BVABD -